Anadolu Sigorta İkinci Yüzyılına Yenilenen Gücüyle Giriyor

Anadolu Sigorta, ikinci yüzyılına yenilenen misyon ve vizyonuyla girdi. Şirket, insan odaklı yaklaşımını teknoloji ve sürdürülebilirlikle birleştiriyor.
Anadolu Sigorta
Türkiye’nin ilk ulusal sigorta şirketi olan Anadolu Sigorta, ikinci yüzyılına yenilenen misyon ve vizyonuyla giriyor. Şirket, insan odaklı yaklaşımını teknoloji, sürdürülebilirlik ve yenilikçi bakış açısıyla birleştirerek geleceğin sigortacılığına yön vermeyi hedefliyor.
Yeni vizyonunu, “Finansal liderliğimiz ve insan odaklı yaklaşımımızdan aldığımız güç, yenilikçi teknolojiler ve eşsiz müşteri deneyimi ile sigortacılığın dönüşümüne öncülük ediyoruz” şeklinde tanımlayan Anadolu Sigorta, bu anlayışla yalnızca finansal başarıya değil aynı zamanda topluma değer katmaya odaklanıyor. Şirketin yeni misyonu ise “Topluma verdiğimiz sözle bugünü ve yarını güvenle koruyoruz” olarak belirlendi.
Anadolu Sigorta Genel Müdürü Z. Mehmet Tuğtan, yeni vizyon ve misyonun şirketin ikinci yüzyılına yön vereceğini vurguladı. Tuğtan, “Kurulduğumuz günden bu yana insan merkezli ve sürdürülebilir bir sigortacılık anlayışıyla ülkemizle birlikte büyüyoruz. Teknolojiyi dönüştüren, toplumsal faydayı önceliğine alan bir yaklaşımla yeni yüzyılımıza giriyoruz” dedi.
Anadolu Sigorta’nın yenilenen değerleri arasında köklülük, saygı, dürüstlük, müşteri odaklılık, birlikte başarma ve yenilikçilik yer alıyor. Şirket, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün imzasını taşıyan kuruluş ruhundan aldığı ilhamla, Türkiye İş Bankası sinerjisiyle büyümeye devam ediyor.
Müşteri odaklı yaklaşımıyla müşterilerinin ihtiyaçlarını derinlemesine anlayan Anadolu Sigorta, değişen şartlara hızla uyum sağlayarak çevik bir yapıda faaliyet gösteriyor. Sürdürülebilir başarı hedefiyle iş birliği kültürünü benimseyen şirket, ürün geliştirmede yenilikçi, teknolojide öncü ve farklı düşüncelere açık bir vizyonla sektörde öncü konumunu güçlendiriyor.
Yenilenen vizyon ve misyon, Anadolu Sigorta’nın dijital dönüşüm, yapay zekâ, sürdürülebilirlik ve müşteri deneyimi gibi stratejik alanlardaki projeleriyle örtüşüyor. Orta Vadeli Stratejik Plan kapsamında yürütülen “Geleceğin Şirketi” modeliyle Anadolu Sigorta, kişiselleştirilmiş ürünler, dinamik fiyatlama sistemleri ve yapay zekâ tabanlı karar mekanizmaları ile sigortacılığın geleceğine yön veriyor.
İlgili Haberler: QNB Sigorta’dan ‘Bugün, Bugünü Yaşa’ Fotoğraf Yarışması · Anadolu Sigorta’nın Belgeseli Türkiye’nin Ormanlarını