Küresel dijital pazarlama ve dönüşüm ajansı Jellyfish, Türkiye’de DDM ile medya planlama & satın alma alanında stratejik bir iş birliği başlattı

Küresel dijital pazarlama ve dönüşüm ajansı Jellyfish, Türkiye’de DDM ile medya planlama & satın alma alanında stratejik bir iş birliği başlattı

Medya, yaratıcılık ve veri, ileri analitik ve yapay zekâ ile tek stratejik zeminde buluşuyor.

Küresel dijital pazarlama ve dönüşüm ajansı Jellyfish, Türkiye’de DDM ile stratejik bir iş birliği başlattı. İş birliği; medya, yaratıcılık ve veriyi, ileri teknoloji ile yapay zekâ çözümleri üzerinden bir araya getirerek markalara daha hızlı, daha akıllı ve daha entegre büyüme imkânı sunmayı hedefliyor.

Jellyfish, arama ve veri analitiğinden içerik üretimine, medya aktivasyonundan e-ticaret ve topluluk yönetimine uzanan geniş hizmet yelpazesiyle pazarlama dünyasında dönüşüm yaratıyor. “Define. Design. Move.” mottosuyla kurulan DDM ise çok disiplinli medya yapısını, verimliliğe odaklı planlama ve satın alma kabiliyetlerini, yaratıcı bir bakış açısıyla buluşturarak gerçek anlamda etkili sonuçlar üretmeyi amaçlıyor.

Nick Emery, Jellyfish Global CEO’su; “Türkiye’deki varlığımızı DDM ile iş birliği içinde başlatmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Bu iş birliği, Jellyfish’in küresel uzmanlığı ile DDM’in yerel içgörüsü arasında mükemmel bir denge oluşturuyor. Markaların hızla değişen bir pazarda büyümesini sağlamak için veriye dayalı, şeffaf, yaratıcı ve performans odaklı yeni nesil bir medya modeli inşa ediyoruz. Bu adımı, bölgedeki medya ekosistemini yeniden tanımlayacak uzun vadeli bir ortaklığın başlangıcı olarak görüyoruz” dedi.

Özer SataDDM Yönetim Kurulu Başkanı, iş birliği hakkında şunları söyledi; “Medya planlama endüstrisine yeni bir vizyonla katkıda bulunmak amacıyla çıktığımız bu yolda, Jellyfish gibi küresel bir dönüşüm lideriyle iş birliği yapmak bizim için eşsiz bir güç ve ilham kaynağı olacak.”

İş birliğinin odağı üç ana başlıkta toplanıyor. Birincisi, veri, yaratıcılık ve teknolojinin bütünleşik kullanımı: Bu kapsamda medya, yaratıcılık ve veri disiplinleri yapay zekâ destekli çözümlerle bir araya getiriliyor. İkincisi; şeffaf ve performans odaklı bir modelin tasarlanmasını içeriyor. Bu sayede; ölçülebilir, optimize edilebilir ve doğrudan iş sonuçlarına bağlanan bir medya yaklaşımı benimsenebiliyor. Üçüncüsü ise; küresel standart ile yerel içgörünün birleşimini sağlıyor. Bununla birlikte, Türkiye pazar dinamiklerine uygun stratejiler, Jellyfish’in global metodolojisi ve en iyi uygulamalarıyla harmanlanmış bir operasyon üzerinden hayata geçirilecek.

Başa dön tuşu