OBSESSO, “O Zaman OBSESSO” platformunu genişletiyor

Soğuk kahve pazarının önde gelen markalarından OBSESSO, “O Zaman OBSESSO” iletişim platformunu yeni bir boyuta taşıyor. Markanın “Işıltılı ve Büyülü” dünyası, yenilenen ambalajları ve herkesi bu ışıltılı hayatı seçmeye davet eden yeni reklam filmleriyle hayat buluyor.

Soğuk kahve markası OBSESSO, geçtiğimiz yıl başlattığı “O Zaman OBSESSO” iletişim platformunu bu yıl da sürdürerek kampanyasını genişletiyor. Marka, yeni dönem çalışmalarında, tüketicileri “ışıltılı ve büyülü” bir dünyaya davet eden yaratıcı bir konsept üzerinden ilerliyor.

OBSESSO dünyasının, anların büyüsü, zamansızlığı ve mekansızlığı üzerine kurulu olduğunu söyleyen OBSESSO Pazarlama Müdürü Merve Ekem Dumanoğlu, “Kendi keyifli anlarımızı kendimizin yarattığı gerçeğine ve her anı, biraz yaratıcılıkla eşsiz bir ödüle dönüştürmenin bir seçim olduğuna inanıyoruz. ‘O Zaman OBSESSO’ iletişim platformumuz da büyülü bir zamansızlığa davet. Bu yılki kampanyamızda, bu ışıltılı hayatı seçen herkesi, OBSESSO’nun yenilenen kimliğiyle karşılıyoruz. İki yıldır üzerinde çalıştığımız ve yaptığımız kapsamlı araştırmalarda da tüketicilerimizce daha çekici, havalı ve kaliteli bulunan yeni ‘Işıltılı’ ambalajlarımız, bu dünyanın raftaki somut bir yansıması. OBSESSO’nun yoğun lezzetini ve kalitesini ilk bakışta hissettirerek herkesi bu dünyaya davet etmek; Büyülü OBSESSO deneyimini ilk andan itibaren yaşatmak istiyoruz” şeklinde konuştu.

OBSESSO’nun bu yılki kampanyasında, markanın kurduğu dünyayı temsil eden “OBSESSO Land” konsepti öne çıkıyor. Reklam filmleriyle desteklenen bu yaratıcı evrende kullanılan sürreal unsurlar -çikolata şelaleleri, disko topları ve zebralar gibi -marka imajını özgünleştirmeyi amaçlıyor.

Kampanyanın kreatif sürecini anlatan Concept İstanbul Kreatif Direktörü Buse Şay, ““O Zaman OBSESSO” kampanyasının ikinci iletişimini bu sefer de yenilenen ambalajları ve White Chocolate Mocha ürünüyle soğuk teneke kahveler için hazırladık. İlk kampanyamızda fark yaratan OBSESSO’nun dikkat çekici tavrını bu kampanyada da koruduk. OBSESSO’nun yenilenen ambalajları, bize parıltılı bir dünya yaratmak için ilham verdi. Reklam filmimiz, OBSESSO’nun büyülü dünyasına açılan gizemli bir kapıyla başlıyor. Bu kapının ardında, izleyenleri bambaşka bir kahve deneyimi bekliyor. Gündüz, bir anda yıldızlarla dolu bir geceye dönüşüyor, burada her şey âdeta ışıldıyor. Her sahnesini en ince detayına kadar planladığımız kampanyamız, herkesi bu ışıltılı dünyaya davet ediyor” diye konuştu.

Kampanya künyesi:

Reklamveren: OBSESSO / DİMES GRUP

Reklamveren Yetkilisi: Duygu Süleymanoğlu, Ezgi Özyıldırım, Merve Ekem Dumanoğlu, İpek Yıkılmaz, Burçin Karakurum, Şerif Semiz, Tuva Sertel, İrem Bakek

Reklam Ajansı: Concept

President & Partner: Kerem Özkut, Barış Alemdar

CCO & Partner: Ufuk Işık

Kreatif Direktör: Buse Şay, Emre Günaydın

Kreatif Ekip Lideri: Orçun Saban, Yağız Akgün

Kreatif Ekip: Yusuf Yerlikaya

Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi

Müşteri İlişkileri: Dilara Kul, Liana Satılmış

Grafiker: Tuna Eren

Prodüksiyon Direktörü: Barış Dikmen

Ajans Prodüktörü: Ayten Erdoğan

Prodüksiyon Şirketi: Riders Film

Yönetmen: Hami Özkan

Yapımcı: Kerem Çelebi, Ender Sevim, Damla Sel, Yaren Demir

Görüntü Yönetmeni: Arınç Arısoy

Sanat Yönetmeni: Cansu Türkeli

Fotoğrafçı: Merve Mataracı

Kampanya İletişimi: PRactice Communication Management

Başa dön tuşu
Haber Kaygı