Passo, Etkinlik Deneyiminde Yeniliklerle Kullanıcıların
Aktif Bank'ın Passo platformu, etkinlik deneyimini zenginleştiren yeni özelliklerle güncellendi ve e-ticaret hizmetleri sunmaya başladı.
Passo
Türkiye’nin en büyük özel sermayeli yatırım bankası Aktif Bank’ın Passo platformu, 12 milyonu aşkın kullanıcısıyla etkinlik ve spor dünyasına yeni özellikler ekleyerek güncellendi.
Aktif Bank Genel Müdürü Ayşegül Adaca Oğan, Passo’nun 11 yıllık yolculuğunda kültür, sanat ve eğlence alanlarında dijitalleşmenin öncüsü olduğunu belirtti. Oğan, yeni güncellemelerle birlikte e-ticaret hizmetlerinin de platforma dahil edildiğini ifade etti.
Passo Genel Müdürü Atıl Aykar, platformun 75 şehirde 800’ün üzerinde organizatörle iş birliği yaptığını ve kullanıcıların etkinlik deneyimlerini zenginleştirecek yenilikler sunduklarını belirtti. Kullanıcılar, bilet almanın yanı sıra etkinlik deneyimlerini tamamlayacak ürünleri de Passo Dükkan üzerinden satın alabiliyor.
Aykar, kullanıcıların etkinliklere 24 saat kalana kadar biletlerini iptal edebileceği ‘Keyfe Keder Bilet İade Güvencesi’ uygulamasını da tanıttı. Ayrıca, NFT biletler ve kişiselleştirilmiş teklifler gibi yeniliklerin yakın zamanda platformda yer alacağı bildirildi.
Yenilenen Passo, kültür, sanat, spor ve eğlenceyi tek çatı altında toplarken, entegre lansman kampanyasıyla da kullanıcıların günlük rutinlerini kırmayı hedefliyor.
İlgili Haberler: Damat Tween ve D’S Damat, LÖSEV için Farkındalık Yaratıyor · LS Traktörler, 9 şehirde çiftçilerle buluştu