“Yerim ben UNO”

UNO, yeni reklam kampanyası “Yerim Ben UNO”yu yayına aldı. Kampanya kapsamında hazırlanan reklam filmi, televizyon, dijital platformlar ve sosyal medya mecralarında eş zamanlı olarak izleyiciyle buluştu.
Reklam filminde, UNO’nun şeker ilavesiz, tam taneli, iki kat tahıllı ve yüzde yüz tam buğdaylı ürünleriyle tüketicilere lezzetli ekmekler sunduğu vurgulanıyor. “Ekmekte yenilik ve uzmanlığa UNO denir” mesajıyla marka, yüksek kaliteli ve yenilikçi ürünler arayan tüketicilere hitap ediyor.
Filmde; çocuğuna kahvaltı hazırlayan bir anne, spor sonrası ofisine dönen bir beyaz yakalı ve gece atıştırmalığı arayan bir çiftin, “Yerim Ben UNO” diyerek markayı tercih etmesi anlatılıyor. Tüketici alışkanlıklarından ilham alınarak kurgulanan reklam, UNO’nun hem bireysel hem de ailece güvenle tercih edilen uzman bir marka olduğunun altını çiziyor.
Kampanyanın yaratıcı süreci KARPAT Ajans tarafından yürütüldü. Yönetmen koltuğunda ise Kala Film’den Bora Ozan yer alıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: UNO
Reklamveren Temsilcileri: Evin Pehlivanlı, Başar Karaca, Gizem Delican
Reklam Ajansı: K A R P A T Independent Advertising Agency
Creative Chairman: Demir Karpat Polat
Creative Director: Tolga Akyüz, Gamze İçhedef
Copywriter: Tolga Akyüz, Cantekin Güngör
Art Director: Gamze İçhedef
Strategy: Ece Yeniyol Kunt
Account Director: Nadire Şıpka
Account Executive: Büşra Tok
Agency Producer: Deniz Vurgun
Prodüksiyon: Kala
Yönetmen: Bora Ozan
Görüntü Yönetmeni: Arınç Arısoy
Prodüktör: Melisa Akbaba